środa, 23 stycznia 2013

LOKA Oczy Miasta

W połowie stycznia realizowaliśmy teledysk dla zespołu LOKA "Oczy miasta". Zdjęcia odbyły się we Wrocławiu. O wizerunek zespołu zadbała Monika MiaLook Cyt."Zamysłem stylizacji zespołu Loka, jest rockowy klimat z dodatkiem elementów glamour. Każdy z chłopaków ma swój indywidualny, niepowtarzalny styl, dlatego postanowiłam uspójnić ich wizerunek grą kolorów oraz tekstur tkaniny."
Na planie zagościły również dwie piękne modelki Marysia i Kaja. W zamyśle scenariusza dziewczyny różnią się uroda, charakterem i energia. Jedna jest delikatna, anielska druga mroczna, wyzywająca, diabelska. I to również przełożyłam na makijaż. Marysia miała delikatny makijaż w odcieniach fioletu z szminką o naturalnym kolorze. Do tego włosy długie podkreśliłam delikatnymi lokami. Kaja natomiast miała bardziej zdecydowany makijaż w kolorze intensywnej fuksji i czerni. Usta zaznaczone delikatną szminką w kolorze pudrowego różu. Włosy krótkie wymodelowałam w kształcie lekkiego irokeza;)



















Pozdrawiam
GAUDEN:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz